Zanim nawet najbardziej znany i ceniony przez konsumentów producent skieruje do sprzedaży zupełnie nowy produkt, aby uniknąć ryzyka niepowodzenia i niemałych strat finansowych, powinien przeprowadzić badania rynku. Dziś w dobie dominacji technologii cyfrowej takie działania są nie tylko szersze, ale również bardziej wiarygodne, zwłaszcza jeżeli przeprowadzi je firma dysponująca dużą wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem. Taką firmą z pewnością jest NORSTAT POLSKA.
Oferta firmy NORSTAT POLSKA
Z badań marketingowych, które przeprowadzali przedstawiciele firmy, korzystało już wielu klientów, którzy dzięki temu ograniczali ryzyko związane z nietrafionym produktem. A warto wspomnieć, iż są to badania zakrojone bardzo szeroko. Firmowi ankieterzy przeprowadzają wielokierunkowe badania rynku, między innymi badania online, dyskusyjne panele konsumenckie, kwestionariusze dostosowane do oczekiwań klienta, eksperymenty behawioralne i wiele innych sposobów pozyskiwania opinii, dzięki czemu dane, które zostały zgromadzone, są wyczerpujące i przede wszystkim w pełni wiarygodne.